Hakkımda

Fotoğrafım
ben susarken konuşan parmak uçlarım..

1 Ocak 2011 Cumartesi


"bir" varmış "bir" yokmuş..

evvel zaman içinde "bir" başkasına inanmayan bir "bir" varmış..
yalandan, dolandan, samimiyetsizlikten usanan "bir"!

bir gün her bir "bir"i, usulca, hiçbirine sezdirmeden kapının önüne koymuş..
yoksa içerdeki herbirinin gürültüsünden "bir"in dışarı çıkması gerekiyormuş..

bakmış olacak gibi değil..
zaman üzerine sermiş "bir"leri..
kurudukça dökülsünler diye beklemiş..

bir varmış, bir yokmuş..
artık geride sadece bir "bir" varmış,
"bir" yokmuş...

Me&I

15 yorum:

Geronimo dedi ki...

bir varmış, bir yokmuş,
hem varmış, hem yokmuş.

parmakuçlarım dedi ki...

görmesini bilen gözlere "bir" hep varmış funda(m)

Adsız dedi ki...

keşke hep masallarda yaşasak öyle çok daha mutluyduk aslında..

parmakuçlarım dedi ki...

hakısın emelcim büyümek için bu kadar acele etmek yersizmiş..

DOREMİ dedi ki...

Aman da aman..yeni yılımın masalcı ablası varmış burada..ama masallları en gerçekleri anlatırmış..masalcı abla bunları yazarken kıs kıs gülermiş ve çok eğlenirmiş..
BÜYÜMEK mi*? O DA NE DEMEK canısı,daha dur bakalım..ömründe,işinde,vs. hepsinin en başındayız. şunu bilelim yeter..20ll yılı tüm insanlık için yenilenme,sorgulama,eşitliğğe en yakın şeylerin ve kararların uygulanmaya başlayacağı enterasan bir yıl olacak..Ama şunu da söylemeden geçmeyeceğim..akıntıya karşı kürek çekenler feci şekilde yorulacağı bir yıl..
YAŞAM da bazı şeyleri akışa bırakanlar,sürece yayanlar kazanacak..;)

parmakuçlarım dedi ki...

eskilerimi hatırlıyorum artık sanki rose..eskiden çok delice yazardım..yazardım..ısınma çalışmaları diyelim..
"büyü-müş gibi yapmak" içine tıkıştırdığın çocuğu saklamanın en favori yolu, tavsiye ederim çalışıyor ;)
ne küreği rose ben bir yelkenliyimmmm..

DOREMİ dedi ki...

SENDEN DE BU BEKLENİR parmakuçlarım..;) süperperisin sen ! ;)

deeptone dedi ki...

yaa ben sana çok gülüyorum.

ayrıca, senin blogun bir tarikat gibi olmuş.

neredeyse, bütün sevdiklerim gelmiş sana.
:)

üçbeş tanımadığım kişi hariç en sevdiğim insanlar var burada.

nasıl oluyor da oluyor.
:)))

parmakuçlarım dedi ki...

inansaydım "tesadüf" der geçerdim deep ;)

francesca mckennitt dedi ki...

Hiçbir şey tesadüf değildir ama :)

parmakuçlarım dedi ki...

dimi fran..ne tesadüfi ne de rastgeledir..

DOREMİ dedi ki...

BAYILDIM BU SÖZLERE YAŞAMDA TESADÜF DİYE BİR ŞEY YOKTUR VE OLAMAZDA..;)

parmakuçlarım dedi ki...

dimi ama rose..dimi :))

pınar dedi ki...

O değilde ben de bu yazıya bayıldım,masallardan çıkamamış biri olarak:))

DOREMİ dedi ki...

BEN BURADAKİ İLETİŞİMİMİZİ ÖZLÜYORUM..HİÇ Mİ UĞRAMIYORSUN?..NASIL OLDUĞUNU HEP MERAK EDİYORUM..BİR YENİ YIL SELAMI VER BURADAN HADİ YAAA!..:))