Hakkımda

Fotoğrafım
ben susarken konuşan parmak uçlarım..

4 Ocak 2011 Salı

Yavaş yavaş ölürler
Seyahat etmeyenler,
Yavaş yavaş ölürler okumayanlar,
Müzik dinlemeyenler,
Vicdanlarında hoş görmeyi barındırmayanlar.

Yavaş yavaş ölürler,
İzzetinefislerini yıkanlar
Hiçbir zaman yardım
İstemeyenler.

Yavaş yavaş ölürler
Alışkanlıklara esir olanlar,
Her gün aynı yolları yürüyenler,
Ufuklarını genişletmeyen ve değiştirmeyenler,
Elbiselerinin rengini değiştirme riskine bile girmeyen,
Veya bir yabancı ile konuşmayanlar.

Yavaş yavaş ölürler
İhtiraslardan ve verdikleri heyecanlardan kaçınanlar,
Tamir edilen kırık kalplerin gözlerindeki pırıltıyı
Görmek istemekten kaçınanlar

Yavaş yavaş ölürler
Aşkta veya işte bedbaht olup istikamet değiştirmeyenler,
Rüyalarını gerçekleştirmek için risk almayanlar,
Hayatlarında bir kez dahi mantıklı tavsiyelerin
Dışına çıkmamış olanlar.
Yavaş yavaş ölürler...

PabloNeruda

23 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

zaten yaşayan ölüdürler :) çok güzel
-
hemera

beenmaya dedi ki...

yaşıyorum sanarak ölürler hem de
fark etmeden
ama fark edilerek!

deeptone dedi ki...

çok güzel. pablö :)))

bak o koyduğun foto var ya, geçenlerde ben de bir yazıma koymayı düşünmüştüm. nette görseller arasında gezerken. sonra vazgeçtim. sadece neşeli fotolar koyuyyorum netten rastgele.

parmakuçlarım dedi ki...

hemera;
benimde böyle zombi->insan->zombi->insan geçişlerim var..ama en azından hep zombi kalmıyorum dimi :))

parmakuçlarım dedi ki...

beenmaya,
kesinlikle katılıyorum..zaten fark ettimde..son zamanlarda sana hep katılıyorum ;)

beenmaya dedi ki...

ben de sana :))
ne olacak bizim bu halimiz peki katıla katıla :))))

parmakuçlarım dedi ki...

deep,
şimdiye kadar hep metinden sonra bir görsel arayışına gitmiştim ama arada "vay be" dediğim şeyleride biriktirmiştim..
bu görsel de onlardan biri..metni okur okumaz gözümün önünde bu belirdi, ben de sevenleri ayırıp kötü cadı olmiyim dedim ;)
ben kendimi en azından burda neşeli gösterme zorunluluğu hissetmiyorum bunu normalde yapıyorum hep zaten..burası benim tax free zone'um :)

parmakuçlarım dedi ki...

bişicik olmaz beenmaya..alırız kahvemizi çikolatamızı, uzatırız ayaklarımızı..yapmak lazım bazen böyle şeyleri sevdiklerinle..yaparız işte bizde ;)

deeptone dedi ki...

parmak uçların. :) hüzünlü sempatik cingibi oyuncu. okudum tüm yorumlarını. beni çok güldürüyorsun. nedenini de bilmiyorum. ama çok güzel birşey bu. :) beni güldüreni çok ciddiye alırım (yani bu laf şimdi çok ukala gibi oldu ama olsun)

parmakuçlarım dedi ki...

eh..bu durumda ben smokinli bi palyaçoyum..olurr..sevdim..

deeptone dedi ki...

aman ha. palyaçolar ağlar. palyaçonun gözyaşları olmasın sen de.
sadece komik ol.
sadece bana komik olsan da yeter.
:)

Adsız dedi ki...

hmm çk güzelmiş gerçekten şu palyaçolarıda hiç sevmem ben küçükken hep korkardım laf aramızda hala korkarım :)) ama sanırım çoğumuz şu hayatta hep palyaçoluk yapmışızdır.... gülerken bizler ağlayan gözlerimiz vardı aşık olurken biz ölen yüreklerimiz vardı...

deeptone dedi ki...

blogumda bir ödülün var :)

Geronimo dedi ki...

çook güzelmiş:)
bu arada palyaçoluk yapmış ve çok eğlenmiş biri olarak, onları sevin diyorum :)

deeptone dedi ki...

ne oldu. bişey mi oldu. yanlış bişey mi var. neden çıktın beni izlemekten. lütfen. ne oldu. benim bilmediğim bişey mi var. açıklar mısın.

deeptone dedi ki...

ödül vermem mi hoşuna gitmedi. önemli bişi diil ki. bişi yapman gerekmiyor. ne oldu. ben mi yanlış bişi yaptım?

Angel dedi ki...

S.a Canım Mımlendın Sevgilerle

Vesselam :)

parmakuçlarım dedi ki...

emelcimmm, bende sevmem yahu palyaçoları..böyle bi yapmacıklık..bi komik olma çabası, bi abartılı hareketler..korkutucu bulmuyorum ama..

ama ardındaki gerçeği saklama adına tuhaf bir misyonu da var palyaçoluğun..orası ayrıııı ;)

parmakuçlarım dedi ki...

deep..görüşelim.

parmakuçlarım dedi ki...

vesselam, çoookk mersii..kşarak gelip bakıyorum ilk fırsatta da yazıyorumm..

DOREMİ dedi ki...

parmakuçlarım bu 2.kez başıma geliyor..yazdığım yorumlarım sana neden ulaşmıyor anlayamıyorum.Senin bir fikrin var mı bu konuda..?

parmakuçlarım dedi ki...

rose..hiçbir fikrim yok..bu ara buralarda neler oluyor allasennn..bende nerelerde rosem diyip duruyordum..nedenki sence??

pınar dedi ki...

Bu şiiri üniversitede sevdiğim bütün arkadaşlarımın defterlerine yazardım.
En sevdiğim kısmıda;

Yavaş yavaş ölürler
Aşkta veya işte bedbaht olup istikamet değiştirmeyenler,
Rüyalarını gerçekleştirmek için risk almayanlar,
Hayatlarında bir kez dahi mantıklı tavsiyelerin
Dışına çıkmamış olanlar.
Yavaş yavaş ölürler...

kısmıydı.Saplantıların, sıradanlığın bizi nasıl öldürdüğünü anlatan daha iyi bir şiir olamazdı heralde..saol paylaşımın için:)