Hakkımda

Fotoğrafım
ben susarken konuşan parmak uçlarım..

8 Ocak 2011 Cumartesi

  
Her mutsuzluğun ötesinde yine yaşam bekler..Ama insana özgü bir yeteneksizliktir yaşayamamak !..Yoksa hangi balık boğmuş kendini ; Hangi serçe atlamış damdan...!

Dostoyevski

20 yorum:

İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu dedi ki...

ne güzel söylemiş, hepimiz yeteneksisiz bi yerde ben daha da fazlayım sanırım bir çoğuna göre :)

francesca mckennitt dedi ki...

Değil mi :) Başımıza kaç defa yaşamak gelir? Yapabiliyorken en iyisi yapmak gerek :)

EMEL dedi ki...

nefes alıyorsan yaşıyorsun demektir..son 5 yılımı böyle yaşadım..bundan sonrada böyle yaşamayı düşünüyorum...yetenekli sayılmam aslında sanırım ilaçların etkisi..

deepblueeagle dedi ki...

doğru.

crazywomenrosemary dedi ki...

Dostoyevski amcamız çok doğru demiş valla..balık kendini boğmayı beceremiyor,serçeler kendini atıp intihar edemiyor.Ama biz insanoğlu insan ne yapıp-edip kendimizi acıtmanın,kanatmanın,kazıtmanın,kanırtmanın nedenlerini bir çırpıda buluveriyoruz haksız mıyım alla sen haksız mıyım?

beenmaya dedi ki...

budur diyorum sadece!

parmakuçlarım dedi ki...

zaman zaman bu konuda yarışırım senle fundacım :)

parmakuçlarım dedi ki...

evet sevgili fran, durumun acemisiyim ya..hatalarım affolaaa..;)

parmakuçlarım dedi ki...

emelll..tek kriteri bu olmamalı ama yaa..nefes almak..bunu ben yapmıyorumki..bana rağmen oluyor..

parmakuçlarım dedi ki...

deepxparmakuçlarım=(doğru)2
:))

parmakuçlarım dedi ki...

rosemm..öyle bi haklısınki hatta bu konuda son derece yetenekliyiz aslında..olup duran şeylerden birini bunun için bir neden seçiyoruz.aslında kimse kendimin bana verdiği kadar zarar vermedi bana..bunu başarabilen olmadı.ama ben varyaaa..inanılmazım :))

parmakuçlarım dedi ki...

beenmaya..dur bende sana katılayım :)

crazywomenrosemary dedi ki...

zati bende seni esrarengiz ve inanılmaz buluyorum SEN VAR YA SEN*??? ...kem küm şey seni sevdim de felan.. işte öyle bea ..,;))

crazywomenrosemary dedi ki...

parmakuçlarım; sen ne hoş cumartesinden beri bir şey yazmıyorsun..bak bozulurum ama burası ihmale gelmez seni flu değil net görmek istiyorum..iyisin di mi? :))

parmakuçlarım dedi ki...

rosemm..ben var ya ben..varlığım dert, yokluğum yaradır..böyle demişti zamanın birinde biri benim için :)
ben de dicemm..havada asılı kalıcak..en iyisi susupp kocaman gülümsiyim sana ;)
ya rose sen beni tanımıyosun di mi?..tamam mı bak anlaşalım yoksa kafam karışıyor iyice. böyle tespitler yapıp da beni bi gıcık etmezmisin yaa..burnumun dibindeki adamlar beni çözemezken taa nerden(ne biliyim nerdesin ve kimsin) tutup iyisin dimi diyosun, farkediyosun..değilim ya..elim bi şeye varmıyor işte..öle elimde fincan sadece yapmak zorunda olduklarımı yapıyorum..kendim içinse hiçbişey..neden bilmiyorum ama geçer onu biliyorum.

pınar dedi ki...

Adam Haklı Beyler:)) diyebildim sadece bu sözün üstüne:D

parmakuçlarım dedi ki...

dimi pınarcım..bazen birisi böyle gözümüze sokuveriyor işte :)

EMEL dedi ki...

hahaaa burası blog unuttunu sen buraya ne yazarsan ruh halini yansıtırsın aslında sanırım bu hiç zor olamıştır..sen iyisimi son yazdıklarını bi daha bi oku :))

parmakuçlarım dedi ki...

okuduumm emelcim ve şu sendeki hahaaa dan bi tane de bende var, haklısın :)

crazywomenrosemary dedi ki...

özledim..benim bir ruh üçüzüm olacaktı...